Garantie en klachten

Als een artikel bij ontvangst van je bestelling beschadigd of kapot uit de verpakking komt, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naarĀ info@studiomemo.nl. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk vervangen of je een andere gewenste oplossing bieden. Houd er rekening mee dat je wettelijk verplicht bent om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken.

Mocht het product kapotgaan terwijl u het in bezit heeft, laat het ons dan weten. We zullen dan kijken of dit binnen de garantie valt. Uiteraard zijn wij ten alle tijden bereid om te kijken naar een passende oplossing.Ā 

Klacht indienen

Bent u ontevreden over onze producten of over onze service? Neem dan gerust contact op met ons.Ā  U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen naar: info@studiomemo.nl. Stuur een duidelijke beschrijving van uw klacht en eventueel een foto om aan te geven waar uw klacht over gaat. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. (uiterlijk binnen 10 werkdagen).Ā 

Geschillen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naarĀ info@studiomemo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur viaĀ https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden opĀ http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.